Nasz motocykl - BMW F650GS 2008



Na początek suche dane:


SILNIK:
Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
Średnica cylindra/skok tłoka: 82 mm x 75.6 mm
Pojemność: 798 cm3
Moc znamionowa: 52kW (71KM) przy 7.000 obr/mi
Maks. moment obrotowy: 75 Nm przy 4.500 obr/min
Stopień sprężania: 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem: Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark
Kontrola emisji spalin: Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3

OSIĄGI / ZUŻYCIE PALIWA:
Prędkość maksymalna: Ponad 185 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości: 90 km/h 3.7 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości: 120 km/h 5.2 l/100 km
Rodzaj paliwa: Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 91

INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Alternator: Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator: Typ 12 V/14 Ah

PRENIESIENIE NAPĘDU
Sprzęgło: Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów: 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Napęd: Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła

ZAWIESZENIE / HAMULCE
Rama: Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła: Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła: Odlewany wahacz aluminiowy, tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Skok zawieszenia: przód/tył 180 mm/170 mm
Rozstaw kół: 1575 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 92 mm
Kąt nachylenia główki: ramy 64°
Koła: odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód: 2.50 x 19"
Rozmiar obręczy, tył: 3.50 x 17"
Opony, przód: 110/80 - 19 59H
Opony, tył: 140/80 - 17 69H
Hamulce, przód: jedna tarcza, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Hamulce, tył: Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
ABS: System ABS BMW Motorrad (wyłączany)

WYMIARY/MASA:
Długość: 2280 mm
Szerokość: (z lusterkami) 890 mm
Wysokość: (bez lusterek) 1240 mm
Wysokość siedzenia: masa bez obciążenia 820 mm (obniżone zawieszenie 790mm /siedzenie 765mm)
Długość łuku krokowego: na pusto 1820 mm (obniżone zawieszenie 1.780 mm / siedzenie 1.710mm)
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa: 199 kg
Masa sucha: 179 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 330 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym): 237 kg (150 z obniżonym zawieszeniem)
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa: 16.0 l
Rezerwa paliwa: Około 4.0 l




Wyposażenie dodatkowe:

-Stelaż pod kufry od Merta Special Parts

-Kufry aluminiowe od Marcina z Słupska

-Szyba Looster

-Podwyższenie kierownicy 25mm

-Przełożenie 16/42 zamiast standardowych 17/41

-Tuba na narzędzia

-Reflektor Led

-Podgrzewane manetki DIY

-Opony Continental TKC80

-Handbary z R1200GS

-Płyta pod silnik od Merta Special Parts

-Kufer centralny vario od BMW

-Nawigacja Garmin Dakota 20



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz